sobota, 17 listopada 2012

Powitanie


Mam na imię  Monika.
Moją pasją są hafty richelieu.
Od dawna obdarowuję nimi rodzinę i znajomych. Teraz tworzę bajkowe prezenty, których głównym elementem są moje komplety serwetek, misternie ułożone w ozdobnych koszykach.
Wzbogacam je ręcznie robionymi ozdobami i drobnymi upominkami . Swoje serwetki tworzę na kolorowych materiałach, bogatych w desenie i wzory. To taki wymyślony przeze mnie sposób na serwetki inne niż tradycyjne.
Serfując po sieci doszłam do wniosku, że moje prace mogłyby znaleźć tam swoje miejsce. Pozwolę więc sobie  prezentować sukcesywnie moje kompozycje. 
Chciałabym pokazać swoje dokonania, które właściwie dotąd ukrywałam przed światem, być może niesłusznie, bo mają duże wzięcie jako prezenty. Jezeli znajdą one uznanie w Waszych oczach, proszę o kontakt. Chętnie podzielę się uwagami na temat swoich doświadzczeń. Nie ukrywam też, że będę zainteresowana propozycjami ewentualnej współpracy.
Powyższe zdjęcie przedstawia w bardzo ogólnym stopniu zakres mojej działalności. Jest tu trochę artystycznego nieładu, ale zapewniam, że efekt końcowy jest dopracowany ze szczegółami. W najbliższym czasie będę zamieszczać kolejne swoje prace.   
Zapraszam do częstego odwiedzania mojego bloga. 

3 komentarze:

  1. No nareszcie! Czekam z niecierpliwością na kolejne wpisy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na więcej zdjęć! W okresie przedświątecznym można tu wybrać świetne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo piękne hobby! Jesteśmy ciekawi Twoich następnych dokonań!
    Pozdrawiamy!
    Beata & Andrzej

    OdpowiedzUsuń