poniedziałek, 10 grudnia 2012

Pachnące anioły
















Piękne i ciepłe Święta Bożego Narodzenia to czas,
kiedy anieli w locie stanęli,
grają, radują się i pod niebiosa wyśpiewują,
że narodził się Jezus malusieńki...
Dałam się porwać tym emocjom.
Moje anioły są wprawdzie niewielkie,
bo mierzą około 17 cm wysokości, ale wydaje mi się,
że mają to "coś", co sprawia , że jest się aniołem.
Wykonałam je z białego płótna, haftowanego białym kordonkiem
i podszytego ażurową siateczką.
Ozdobione są niebieskimi gwiazdkami z bibuły,
(które - nie chwaląc się, również sama wykonuję)
oraz ciemnoniebieskimi malowanymi "chaszczami"
( to ten dziki kmin...). 
Wypełnione są pachnącymi, suszonymi kwiatami typu "potpourri".

Pięknie i dostojnie wyglądają moje anioły na choince
 i stroikach świątecznych.
Świetnie podkreślają atmosferę Świąt Bożego Narodzenia.

Swoją drogą, trzeba mieć anielską cierpliwość, aby wypchać je dokładnie pachnącymi suszkami.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz