sobota, 12 stycznia 2013

Sowy książkowe - edycja limitowana







Wśród wykonywanych przeze mnie, od czasu do czasu,
 różnych drobiazgów,
tym razem znalazły się zakładki do książek z motywem sowy.
Użyłam tu płótna w kilku kolorach, haftowanego,
odpowiednio dobranym kolorystycznie, kordonkiem.
Aby wyglądały elegancko,
 ułożyłam je na czarnym kartonie i owinęłam celofanem.
Wykonałam ich zaledwie sześć,
realizując pomysł  podsunięty mi przez,
jak zawsze nieocenioną w takich sytuacjach,
 wspomnianią już wcześniej Asię.
A ponieważ tylko dla niej był wykonany ten zestaw,
stąd seria limitowana.

Oczywiście zawsze jestem gotowa do wykonania
 kolejnych edycji, w dowolnej kolorystyce,
 jeżeli moje, kiążkowe sowy zdobędą sobie zwolenników.
No i o ile Asia pozwoli...


4 komentarze:

  1. Zakładki "poszły w świat" i bardzo się podobały! Moja jest cały czas używana. :) Wyszywaj koniecznie kolejne, na pewno znajdą się chętni!

    OdpowiedzUsuń
  2. Poprzedni wpis był lepszy.

    OdpowiedzUsuń