piątek, 29 marca 2013

Seledynowy odlot










Za oknami trzaskający mróz a u mnie w domu wesoło i kolorowo.
To wszystko dzięki moim serwetkom, jaśkom, sercom i motylom,
które rozłożyłam w całym mieszkaniu,
 przygotowując i pakując zamówione prezenty.
Nie spodziewałam się, że tak dużo wykonałam ich
 w ostatnim okresie
a i tak boję się, że zabraknie mi czasu,
 aby wszystkie zobowiązania zrealizować.
Właśnie ukończyłam jasiek wykonany z seledynowego płótna,
z wzorem haftowanym seledynowym kordonkiem.
Ozdobiony jest wstążką w ciemniejszym odcieniu seledynu,
przeplecioną przez kółeczka wyhaftowane na brzegach jaśka.
Jego wymiar to 40 cm.

Bardzo trudno mi się rozstawać z moimi "dziełami",
ale cieszę się, że mogą one dawać radość tym,
 którzy zapragnęli je mieć.
To daje ogromnie dużo satysfakcji,
pozwala kochać swoją pracę
i realizować swój sposób na życie.

Widzę, że wpadłam w nutę filozoficzną,
ale tak czasem mam...

A na razie - Zdrowych, Szczęśliwych i Kolorowych 
Świąt Wielkanocnych! 

3 komentarze: